Tips Jadi Peniaga Dropship

Teks: Khadijah Abdul Khalim

Assalamualaikum Wr. Wb
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Bismillahirrahmanirrahim

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ


Kita sering dimomokkan dengan perkataan KERAMAT apabila kita memilih untuk mula berniaga iaitu perlu ada modal, tidak kiralah sama ada kecil atau besar untuk mula berniaga mesti kena ada modal.

Saya tidak katakan ianya betul atau salah, kerana ianya ada bahagian yang betul dan juga ada bahagian yang salah untuk kita fahami. Mengapa saya katakan demikian? Dalam video ini saya ada terangkan ilmu atau tips untuk menjadi DROPSHIP berjaya.

Di mana kita sering kali salah faham mengenai sistem ini tidak perlu kan MODAL PERMULA. Saya sedikit tidak bersetuju sepenuhnya kerana ianya masih perlukan kita sebagai DROPSHIP menyediakan modal asas iaitu TELEFON BIMBIT dan DATA INTERNET.

Ya 2 perkara asas ini sangatlah penting untuk di adakan dahulu kerana tanpa keberanian kita menyediakannya perniagaan kita PASTI tidak akan berjaya sama sekali.

Ikuti video ini sehingga tamat sepenuhnya, kerana TIPS bagaimana nak memilih PRODUK yang betul saya kupaskan untuk mudah difahami sahabat blogistaa saya. Semoga ianya bermanafaat buat sahabat nanti.

#SuriBeraniKaya

No comments

Powered by Blogger.