3 Cara Senyuman Usahawan Perlu Tahu


Teks: Khadijah Abdul Khalim

Assalamualaikum Wr. Wb
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Bismillahirrahmanirrahim

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ




Senyuman SATU
Senyuman DUA
Senyuman TIGA


Video ini saya pernah kongsikan di FACEBOOK saya pada tahun 2016, sudah 2 hampir tahun rupanya, ILMU ini sebenarnya saya dapati saat saya menghadiri seminar menangi hati pelanggan suatu masa dahulu.

ILMU ini sebenarnya sangat ringan tetapi ianya sangat berkesan terhadap apa sahaja keadaan baik kepada pelanggan atau pun sahabat sekeliling. Di dalam video ini saya kongsikan bagaimana cara melakukan ketiga-tiga senyuman tersebut. Ikutinya sehingga habis dan saya jamin selepas ini sahabat blogistaa saya pasti akan teringat-ingat ILMU ini sampai bila-bila.

Cuma sekiranya bermanafaat buat sahabat yang lain, saya mohon supaya tekan butang 'SHARE' di bawah ini supaya mereka yang lain juga mendapat ILMU ini.

#SuriBeraniKaya

No comments

Powered by Blogger.