3 'S' Wajib DiKuasai Usahawan Baru

Teks: Khadijah Abdul Khalim

Assalamualaikum Wr. Wb
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Bismillahirrahmanirrahim

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ

SANGGUP

SABAR 

SACRIFICE


Hari ini saya terpanggil untuk berkongsi perkara yang amat terkesan pada saya suatu masa dahulu. 3 sikap ini amatlah saya jaga dan semat betul-betul didada. Kenangan saya pernah menjalankan beberapa jenis perniagaan MLM (multilevel marketing) telah memberikan rahmat buat saya untuk mendekati golongan yang pernah sangat berjaya.

Alhamdulillah berkat ilmu dari mereka saya juga pernah berjaya dalam dunia MLM tersebut, teringat saya suatu ketika bila mana saya dipanggil oleh 'leader', panggilan biasa bagi orang yang membawa pernah kita 

No comments

Powered by Blogger.